La segona cita del cicle Enruta’t 2026 a la Fortalesa dels Vilars d’Arbeca combina la descoberta del patrimoni ibèric, un tast de cinc vins de la DO Costers del Segre, gastronomia de proximitat i música en directe.
La Fortalesa dels Vilars d’Arbeca ha acollit el 18 d’octubre la segona experiència d’Enruta’t 2026, el cicle impulsat per la Ruta del Vi de Lleida amb el suport del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, que proposa una manera diferent de descobrir les terres de Lleida a través de la connexió entre vi, cultura, patrimoni, gastronomia i música en directe.
La jornada ha començat amb una visita guiada a la Fortalesa dels Vilars, un jaciment arqueològic excepcional de més de 2.500 anys d’història. Després, el sommelier Gregori Albareda, de Vinicia Lleida, ha conduït un tast de cinc vins de la DO Costers del Segre, acompanyat d’harmonies gastronòmiques de proximitat.
La música ha completat l’experiència amb l’actuació en directe de Segon Passeig, que ha posat la banda sonora de Generació Pop a aquesta segona parada d’Enruta’t.
Amb aquesta jornada, el cicle continua el seu recorregut sota el lema «El patrimoni en clau de vi», amb dues experiències encara per descobrir: el Monestir de les Avellanes, el 8 de novembre, i el Castell de Gardeny de Lleida, el 22 de novembre.
Quatre espais. Quatre seleccions de vins. Quatre repertoris sonors. Quatre maneres de viure el patrimoni i tastar el territori.








