La implementació de solucions tecnològiques i el Big Data són un valor afegit com a estratègia d’innovació per poder millorar les ràtios de venda sobre usuari captat, a la vegada que ens permeten una major capacitat d’arribar al públic final.
Amb la tecnologia intel·ligent podem assolir aquestes ràtios, mitjançant l’estratègia de posar la persona al centre: detectant les necessitats de les persones, i proporcionant-los els arguments de venda centrats en les seves motivacions vitals.
El projecte que iniciem ens ofereix una oportunitat en aquest sentit: una visió “win to win” en la que la fidelització a llarg termini basada en la detecció dels centres d’interès de l’usuari, ens apropa a un turisme més sostenible a llarg termini.
D’altra banda, gràcies al sistema intel·ligent podem personalitzar un paquet turístic fet a mida en funció de cada perfil d’usuari. Així doncs, la nostra estratègia és oferir qualitat per tal de superar les expectatives dels clients amb l’objectiu d’aconseguir fidelitzar-los.
La plataforma ofereix 44 propostes enogastronòmiques per descobrir i gaudir diferents experiències arreu de les terres de Lleida, com esmorzars a la vinya, caps de setmana enològics, tallers i menús maridats, visites als cellers o passejades entre vinyes.
Podeu veure-la a http://reserves.rutadelvidelleida.cat