“Lleida, oli i vi amb denominació d’origen” és la nova campanya que inicien DO Costers del Segre i DOP Les Garrigues per promocionar el seu vi i oli amb denominació d’origen i, per tant, de qualitat certificada. L’acció es durà a terme durant tres mesos- finalitzarà a mitjans del mes de juny, i consistirà en la inserció publicitària en un autobús de la línia 6 de la ciutat de Lleida, una línia que passa per diferents barris i té un recorregut molt ampli que va des del barri de la Bordeta fins a Agrònoms, passant pel centre i també pels hospitals lleidatans. Amb aquesta acció la DOP Les Garrigues i la DO Costers dels Segre renoven la sinergia iniciada fa tres anys.
La campanya, que compta amb l’ajut del Programa de Desenvolupament Rural de la Generalitat de Catalunya, incideix en l’aliança de dos sectors importants de la indústria agroalimentària lleidatana com són el vi i l’oli amb certificació d’origen i qualitat, amb l’objectiu precisament de potenciar-ne el consum, ajudant així a l’economia local. A més, l’acció vol fomentar el consum de productes locals amb DO, donant així suport al desenvolupament sostenible i als negocis de les Terres de Lleida, la qual cosa beneficia el territori. Alhora, es contribueix a preservar el medi ambient i es fomenta el consum responsable.